martes, 31 de marzo de 2009

XI Pujada a Pipa

Pues el diumenge, després de l'ixida del dissabte de Montanejos - Alfondeguilla i per motius familiars....passejet per La Vall. Aixina que aprofite per arrimar-me a Pipa, que avuí és la cursa.

Corren Lola y Migue....i Robus va caminant. Així que ens esperem a que arriven tots. Enhorabona Lola, ja has fet menys temps que l'any passat, m'haguera agradat tronar a correr-la en tu, però esta vegada no podía ser.

Cosa extranya el passejar-me per allí sense haver participat.....fins i tot tenia ganes, perquè no estic cansada.

Allí em trobe a Santi que ja està dutxat i tot, jajaja. Li pregunte com li ha anat i com sempre em diu: "bah...no ha anat malament, be".

Jajajaja, ay...qué tio...i això que ha quedat el 4º de la general i el 1º de veterans, però sols li ha anat be. Be, doncs m'alegre.

Així que ens quedem fins que li donen el trofeu i aprofite per conèixer personalment a Totterreny i al Sorro. Un plaer.

Us deixe l'enllaç de les fotos que férem:
http://picasaweb.google.es/thaira8684/XIPujadaAPipaPipa29309#

Enhorabona als campions, com sempre.

No hay comentarios: